הפגישה עם אבו מאזן אמש; חה"כ מעוז: "הממשלה נתנה פרס נוסף לטרור"

מהדורת הבוקר No Comments on הפגישה עם אבו מאזן אמש; חה"כ מעוז: "הממשלה נתנה פרס נוסף לטרור"

חה"כ אבי מעוז בראיון ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה נתנה פרס לטרור בזה שהיא הרסה את חומש, ועכשיו היא נותנת להם פרס נוסף – להחזיר אותם לשולחן המשא ומתן" | "משוכנע שיש תהליך מדיני שנדון בחדרים הסגורים. הממשלה מדברת בשתי קולות" | האזינו

צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת אבי מעוז בראיון הבוקר במהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "חמור בעיני שמחזירים לשולחן, בפגישת בני גנץ ואבו מאזן, את הבעיה הפלשתינאית, היא לא בעיה היא נעלמה מזמן"

"אנחנו מדברים על מצב שנרצח בחומש יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה נתנה פרס לטרור בזה שהיא הרסה את חומש, ועכשיו היא נותנת להם פרס נוסף – להחזיר אותם לשולחן המשא ומתן, הטרור משתלם. אז איזה מתונים אתם מדברים? אבו מאזן בעד הטרור הוא נותן שכר למחבלים".

מעוז הוסיף: "אני משוכנע שיש תהליך מדיני שנדון בחדרים הסגורים. כשראש הממשלה בנט נפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, בנט כאילו מסתייג מהפגישה שנערכה אמש. הכול מעושה, הכול נועד כדי שבנט יקבל שיחת טלפון מנשיא ארה"ב. משחקים כאן בשתי קולות. הכול מתואם והכול מעושה".

"יש קשר ומדיניות מתואמת בממשלה. אנחנו רואים את הממשלה הזאת במלוא מערומיה: יש ראש ממשלה לענייני ביטחון זה גנץ, ראש הממשלה לענייני חוץ זה לפיד, ובנט ראש ממשלה לענייני כלום. ולכן אני אומר שהממשלה הזו צריכה להתפרק כמה שיותר מהר, הנזקים שהיא גורמת בתחום המדיני-ביטחוני הם חמורים על הידיים שלהם יהיה הטרור הבא".

"כשיתברר לציבור הממשלה הזו הציבור יביע את דעתו, יצא לרחובות, ואז הממשלה הזאת תיפול. בוודאי ששקד נכנעה לרע"מ, רע"מ מנהלים את לוח הזמנים של הקואליציה והמדינה לצערנו אם חוק החשמל לא מקודם חוק חריש נבלם" טען מעוז.

לראיון המלא – האזינו:



0 תגובות